tirsdag den 23. oktober 2012

Lars Lilholt...

....bliver jeg aldrig træt af.

Han formår at få mit humør op, og det kan være nødvendigt i denne tid.

Er stadig ikke helt på toppen...., som jeg har skrevet om før.
Der er desværre stadig ingen afklaring på min jobsituation.

Så hjælper det gevaldigt på humøret, at en veninde gerne vil med til en Lars Lilholt koncert.
Det var en "lille" intim koncert for kun 200 mennesker, og vi var heldige at få plads på 2. række lige midt for.
Så vi sad bare perfekt til 2½ times god musik og underholdning.

Lars Lilholt kan bare det der med at formidle ord og dansk historie så man syntes det er god underholdning.

En dejlig aften i selskab med en skøn veninde, som jeg kan leve længe på, og som lige har boostet humøret et par grader op.

Og at jeg så i dag også, har fået en god lang snak med min dejlige lillebror, gør det jo bestemt ikke dagen dårligere.


2 kommentarer:

  1. Han er altid god. Vi har været til snart mange koncerter med ham.
    Min mand er psykisk syg, og han lytter tit til Lars Lilholt for at holde sig "oppe"

    Rigtig god dag.
    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  2. Hej Randi
    Tak for din kommentar.
    Det er dejligt når man finder noget som giver en humøret igen.
    Lars er altid god.
    Også god dag til dig.
    Kh. Dianna

    SvarSlet